Για όλες τις επιστροφές/αλλαγές προϊόντων απαραίτητη προϋπόθεση είναι, η συσκευασία να είναι στην αρχική της κατάσταση, τα προϊόντα να είναι σε άρτια κατάσταση, καθώς και η επιστροφή να γίνεται σε διάστημα εντός 30 ημερών από την αποδεδειγμένη ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας.
Για την επιστροφή, αλλαγή ή αντικατάσταση του εμπορεύματος θα λαμβάνεται υπόψιν η αξία του τιμήματος που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς. Εάν θέλετε να αντικαταστήσετε το προϊόν, θα πρέπει σε προηγούμενο χρόνο να επικοινωνήσετε μαζί μας. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 2114138347 καθημερινές 10.00 με 16.00, είτε με email στο info@huaca.gr και ενημερώστε μας για το προϊόν που θέλετε να αλλάξετε και ποιο θέλετε να παραλάβετε.
Με την επεξεργασία του αιτήματός σας, και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, εν συνεχεία θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή του νέου προϊόντος.
Παρακαλώ συσκευάστε το προϊόν με προσοχή και παραδώστε αυτό στον ταχυδιανομέα (courier) που θα σας παραδώσει το νέο προϊόν. Το συσκευασμένο από εσάς δέμα, θα πρέπει να περιέχει το προϊόν το οποίο επιστρέφετε, την φόρμα επιστροφής που υπήρχε στο αρχικό πακέτο που λάβατε (συμπληρωμένο με τις απαιτούμενες πληροφορίες), καθώς και την απόδειξη της παραγγελίας σας.
Η υπηρεσία αυτή εκτελείται από την Speedex courier με επιβάρυνση 2€. Το ποσό αυτό καταβάλλεται στην εταιρεία courier που θα σας παραδώσει το νέο προϊόν.
Σε περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας, θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών το οποίο και θα καταβάλετε κατά τη χρονική στιγμή της αποστολής του δέματος στην μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε.
Η διεύθυνση επιστροφών είναι η εξής:
ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
HUACA NIKKEI RESTO BAR
ΤΙΜΟΛΕΟΝΤΟΣ 1
ΑΘΗΝΑ 11636
Σε περίπτωση που τα προϊόντα αλλαγής είναι υψηλότερης αξίας από την αρχική αγορά, επιβαρύνεστε με τη διαφορά.
Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας. Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την, στο μέτρο του δυνατού, επίλυση του ζητήματος.
Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα μας, σας παραδόθηκαν προϊόντα διαφορετικά από αυτά της παραγγελίας ή υπάρχει αποδεδειγμένο ελάττωμα πριν τη χρήση τους από εσάς, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα χωρίς καμία επιβάρυνση.
Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν παραληφθεί και πληρωθεί στο συνεργαζόμενο φυσικό κατάστημα, το δικαίωμα επιστροφής δεν εφαρμόζεται εξ αποστάσεως, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε εξ αποστάσεως. Σε αυτές τις περιπτώσεις μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή, εντός 10 ημερών, αποκλειστικά στο συνεργαζόμενο φυσικό κατάστημα.
Η επιστροφή θα γίνει με τον ίδιο τρόπο που έγινε η αρχική συναλλαγή, δηλαδή αν η αρχική συναλλαγή είναι μέσω κάρτας και η επιστροφή θα γίνει με τον ίδιο τρόπο.
Για την επιστροφή χρημάτων ενός μη ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Σε περίοδο εκπτώσεων αλλαγές γίνονται δεκτές αλλά δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή χρημάτων.